Hemma i sängen

Tog mig över till Lina för att umgås med henne och Nettan en stund. Så det blev ännu lite invigning av hennes Playstation, vi tjejer kan vi med. Gick dock inte lika bra idag för mig, Så jag håller fast vid att det bara var tur igår. Det är endast två hus mellan mig och Lina, men ibland känns det ändå så långt. Varför känns det så, eller är det rätta svaret att vi är två riktiga soffpotatisar. Har för mig att jag skrev om att det var dags att börja träna igen, tror ni jag höll det..nja inte direkt. Men det kommer, antar jag.

Här är lite gåtor jag fått höra från lite olika håll, tänk nu extra noga!

Vem är Finlands sämsta älskare?
Hur ser du att en bil är från Polen?
Vad har en snigel och Jonas Gardell gemensamt?



Ska kika på CSI nu, sovgott!


Kommentarer
Postat av: Mr: X

Hur ser du att en bil är från Polen?



Svar: På lacken..

2008-08-06 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback