några timmar sol

Hej mina stammisar! Klockan stod på 7 imorse, redan vid 8 var vi påväg till ekerö mot lagunen. Sveriges underbaraste ställe att bada på. Är hemma igen, det kom massa moln och får lätt ont i huvet av att ligga för länge. Tog inga bilder var så inne i att min BLEKA kropp skulle få lite färg. Nu är jag sådär trött som man blir av sol och bad, antar att huvudvärken kommer snart. Varje dag ungefär samma tid får jag ont i huvet så jag har laddat upp med massa alvedon. Har väldigt svårt att få i mig mat, ingenting är verkar gott eller är gott. INTE ENS SUSHI! Mår bara illa istället, måste hur som helst se till att få i mig vätska och lite mat nu. Om ni inte har varit på blå lagunen (Ekerö) åk dit!

Kommentarer
Postat av: Rahwa

Hur åker du till blåa lagunen? Om du tog buss från ekerö centrum, vilken buss var det?

Mvh Rahwa

2009-06-23 @ 23:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback