less

Jag ville så gärna vakna upp pigg och glad, men började med att gråta lite istället. Jag har gått runt som ett barn i väntan på julafton sen Robert åkte. Har bara väntat på att han ska komma hem från det där jäklans jobbet. Han blir nu kvar över helgen och kommer inte hem förr ens Nästa torsdag, jag blir ledsen och känner mig ensam. Jag hatar känslan av saknad, jag är ju inte besatt men var så inställd på att vi skulle ses imorgon. Om jag inte hade jobbat nästa onsdag hade jag kunnat åka dit, vara där över helgen och åka hem med honom nästa torsdag. Men våran ide sprack ju ganska direkt. Ska ja somna om och hoppas på att jag vunnit högsta vinst på lotto när jag vaknar igen? Sånt här kan förstöra min dag, rejält.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback