blogg.se har legat i koma.

I två dygn har bloggvärlden (på blogg.se) varit död, det har vi alla nog märkt. irriterande? ja! Man har varken kunnat läsa eller skriva nya inlägg. Vad var egentligen förändringen? lyckades de aldrig?

jaja vad har hänt senaste tiden? en liten utverdering kanske...
Fredag: Var bara hemmamed amanda och kollade på film eftersom jag jobbade lördag. MEN det blev inte som jag trott skulle lägga mig vid tre eftersom ja skulle upp vid sju tiden. Dår ringer nisse och danne och e påväg hit så dom kommer vid 4 ungefär, ser därför ingen mening med att sova över huvudtaget så ja e vaken tills ja ska till jobbet.

Lördag: Åker till jobbet och är sjukt trött hela dagen, men woho, jag överlevde! Kommer hem vid 19.00 på kvällen, fortfarande sömnlös. Amanda är då kvar hos mig och vi bestämmer oss för att gå ut dessutom skulle jag vara nykter pga antibiotikan, Men jag lyckas inte och dricker ändå (Borde stannat hemma).

Söndag:
Jag kommer i säng vid 6 tiden och vaknar mellan 8 - 9 och kan inte somna om, har då sovit mindre än 3/48 timmar och måste åka till jobbet igen, vet inte hur många gånger jag höll på att somna på banan dit. Men vet ni vad? jag klarade mig igenom dagen och har tjänat massor av extra pengar trots att jag mått skit. Fast det är ju enbart mitt eget fel, nu har jag lärt mig att man bör sova. Gick och la mig kl 22.00 på söndagkvällen och sov till 12.30 igår, det behövdes.

Måndag:
Dagen bestod av att sova ut och ta 2 långa promenader, sen hem och bara slappa, Lina kom förbi på te och cigg efter jobbet. När hon gick la ja mig i sängen och såg Cashback Den var helt ok, man kände igen sig lite. Den handlar om en kille som gör slut med sin tjej, men ångrar sig redan nån dag efter, då hon hittat någon annan. Han ligger sömnlös i veckor och söker därför ett nattjobb. Filmen va rätt skum.


Tisdag:
Jag vaknade precis, ska utoch ta en morgon promenad sen hem och göra mig iordning. pappa hämtar mig kl 15.20, vi ska ut till Enköping och hälsa på farmor som är nere i stockholm. Det var grymt länge sedan och jag längtar. Farmor flyttade upp till luleå för flera flera år sedan och vi ses sällan. Så vi ska till hennes syster och äta middag tror jag, sen ska jag sova hos min pappa.

DÄR VAR EN LITEN UTVERDERING AV VAD JAG GJORT DÅ BLOGG.SE LEGAT I KOMA.
PUSS PÅ ER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback