Derby

Kom precis hem från jobbet, var tyvärr tvungen att gå förbi Aik shoppen och köpa biljetter för att stå på SÖDRA, haha. Ja, jag är bajare och bor i solna. Ikväll är matchen, ska bli så jäkla kul, vi är ett gäng hemma hos mig fast alla grabbar är aikare, jag är ensam bajare..sen har jag ju amanda som är det ikväll! Återstår att se hur detta slutar, tänker inte sitta här och käfta emot er gnagare, det kan jag isåfall göra efter om jag har lust. Nu ska ja in i duschen sen iväg och öla. Ha en bra kväll!


image113

Kommentarer
Postat av: Martin

Ok, här igen. Diggar våran meddkontakt.

Men men, livet är som vanligt. Ska in till Grangemouth (G-muttan, Skottland) imorgon.

Hoppas bli klar med en sketch också. Jobbar för mycket, har inte tid till mitt drömjobb jo!

Så... nu har jag lyssnat klart på låten.

Så, godnatt på dig!

2008-04-15 @ 01:14:20
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback