eloge

Snart ska jag iväg till gymmet, laddar batterierna bara. Känns lite pinsamt att komma tillbaka efter 1 månad, men bättre sent än aldrig eller hur?! Igårkväll smet vi in på Södra Latins årliga melodifestival, missade dock 4-5 nummer vilket var tråkigt. Där bjöds det på fika, fyfan va sugen ja blev men jag avstod, eloge till mig. Sedan träffade vi Amandas ex danne och hans kompis, de skulle ut och ta en bira så vi följde med. Det blev ett ställe på söder och där satt vi till stägning. Jag drack faktiskt vatten, ännu en eloge. Det kanske låter lätt att avstå från dessa frestelser men det är det inte! Även om jag bara är inne på min 3e dag, hah! man har väl fått för mycket av det goda tidigare.

Efter stägning så åkte vi 4 hem till mig, jag lagade köttbullar och makaroner till de andra och de satt och spelade öl spel. jag har ett roligt kortspel eller det är nog bara kul på fyllan för att det är så fruktansvärt lätt. Ska skriva ner min favorit fråga från spelet, hoppas ni listar ut svaret!

Vilken av följande är inte en veckodag?
Måndag,Onsdag eller Augusti

Bloggen ser tråkig ut utan bilder, har för tillfället ingen kamera. Men det kommer snart!
Puss

Kommentarer
Postat av: Martin

Ja du... Vill ju inte låta alldeles för kliché här men.

Vi stod på varsin djup tallrik och flög igenom moln. Jag ville se, vara och njuta av dig och ditt sällskap.

Fast det enda jag kunde tänka på under hela drömmen var att jag glömt skriva mina vykort till mormor.

Ungefär så... =)

Kram påre!

2008-04-11 @ 13:40:54
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback