Gokväll bloggen

Hejsan, kom hem från jobbet för ett tag sedan, som alltid på onsdagkvällar. Ligger och småtittar på Topmodel samtidigt som jag sitter här vid datorn. Dagarna på jobbet går bara snabbare och snabbare och jag jobbar mer och mer, känns det som iallafall. Åt inget godis idag på jobbet (ovanligt) men nötter istället, vilket tydligen e skit de med om man deffar. Jag hatar det här REDAN, men det måste vara strikt. så jag får massor med råd av min kära träningsvän Fritiof. Ska ta till mig allt och verkliogen köra en stenhård diet, och forma tillbaka min figur. Just nu är dieten delvis på kvarg (som kesella ungefär) med lite funlight saft så den får smak. Dagens mål har varit kvarg med frukt och linfrön i (lunch och middag). Får se hur detta går nu. Har för mig att någon klagade på att jag skrev om träning och att gå ner i vikt förut, lär ju bli så nu igen eftersom bloggen handlar om mig. Nu kommer jag ju lägga ner mest energi på just det. Skriva lite tips och dela med mig om jag lyckas med detta nu!

Nu har jag blivit så inne i det här att jag glömt skriva det jag tänkt (min dag). Vaknade vid elva och fick skynda mig upp och iväg in till stan där jag mötte jesper för lunch. Jag hade redan ätit min yoghurt liknande sörja så det blev Mc donalds för jesper och mig, där jag först tog en stor latte. Klantig som jag är hinner jag bara ta 2 klunkar innan jag spiller ut den över hela bordet och golvet. Så istället blev det te och minimorötter för mig. Jag sabbade även en hamburgare för jesper, vilken tur att han hade två. Jag erbjöd mig faktiskt att köpa en ny till honom. Men vi såg det typ som ment to be eftersom vi båda gnäller om vilka tjockisar vi blivit. Efter donken gick vi och småkollade i affärer eftersom jag hade gott om tid kvar innan jag skulle till jobbet. Hittade ett par söta skor på indiska som ska inhandlas den 25e. sen fanns det ju såklart massor annat jag fastna för, men som jag behöver mindre. kallt och jävligt har det varit också så jag åkte till jobbet och var där 1 timme innan jag började, rätt skönt ändå. Ne nog om tråkiga saker jag gjort, nu blir det te och cigg, yeey!


Kommentarer
Postat av: Martin

=)

Tackar tackar...

2008-04-10 @ 01:15:22
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback