HÄNDELSERIK DAG

Igår trotsade jag förkylningen, jag mötte upp Amanda i medis och vi tog en varsin öl på Snaps i solen. Där satt vi i nån timme och njöt, vandrade sedan till odeplan där ifrån och tog en öl på Jobbet. Sen bar det av till hummlegården för att träffa täbykillarna, dom satt och drack bira i solen. Sedan blev det käk och öl på Vimmel i odenplan innan vi åkte hem till joel i st eriksplan och kollade på fotboll och drack ännu mer. När vi ändå var i farten att åka runt så mycket så kunde vi lika gärna fortsätta, så efter matchen kom victor och hämtade oss och körde oss till Ego där han bjöd på öl. Tillslut blev det för mycket för både mig och amanda så vi åkte hem och var hemma vid halv 1, vilken jäkla heldag vi hade. Mindre kul idag, eller jag mår väl helt okej. Men varjegång jag dricker så varknar jag sjukt tidigt på morgonen. Det är som att bakfyllan väcker mig, imorse vakna jag redan klockan 5, somna sedan om och gick upp 8 och kollade på vakna med the voice. Tiden gick så fruktansvärt sakta imorse. Men nu måste vi kila, tänkte ta en lånpromenad in till jobbet. Efter jobbet kanske jag åker till fjesper, kollar fotboll med grabbarna och sover där. cya later, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback