hemma hos pappsen!

Gud vad länge sedan det var jag var här, blir bara glassigare och glassigare här. Inte som hemma direkt, men snart köper han ny tv så får jag hans 43 tums tv då han ska uppgradera sig, najs! var i Enköping och hälsade på farmor och hennes syster, har saknat farmor hon är genom go. Men nu är det mindre än ett halvår till nästa gång vi ses, ska upp till luleå v.30 i sommar. Min farbror fick barn i somras, såg kort på lilla Nelly idag, hur söt får man bli? Moud och farmor bjöd på supergod mat, nån fläskfilè inrullad i bacon och gorgonzola med potatis gratäng, får leva på det ett tag nu när jag kör med GI-metod. Ska vara duktig och gå till gymmet kl 7.45 imorgon när pappa skjussat hem mig, lika bra att vara vaken i tid. Nu ska jag ut och kolla tv med familjen jag sällan träffar och ta en kopp te. ha en bra kväll babes :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback