hemmamys

Ligger hemma i sängen med amanda, vi åt en jättegod middag som bestod av marinerad fläskfile och grönsallad med en chili/mango sås. Middagen serverades på balkongen med tända ljus, romantiskt. Planterade blommorna idag också fast tar väl sisådär 4 veckor innan resultat. kommer bli jättemysigt där ute. Idag har jag inte gjort så mycket, åkte till handen centrum med jesper och käkade lunch och kollade runt lite i affärer. Sen åkte jag för att möta upp mamma och handla lite. Resten av dagen har jag legat i sängen, såg klart 27 dresses idag eftersom jag först somna igår och sen fick andra planer. Rätt bra film, värd att se. Såg även en film med becca när hon var här som hette New york waiting, den var söt. Den handlar om en kille som försöker få kontakt med tjejen han blev lämnad utav, men det blir inte riktigt som han tänkt sig då han träffar Amy. Började kolla på the eye nyss men vi tappade suget. Men medans vi väntar på Dan in real life så tjatar amanda om att baka en kaka, tiden börjar rinna iväg, måste ut i köket. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback