ingen jävla eloge till mig

Jag måste erkänna, jag drack igår..rätt stora mängder! Det gick faktiskt skit bra, jag satt och drack 5 glas vatten med lime, lurade alla att det var P2 för att slippa bli peppad till att dricka, sen blev jag en girig jävel när ingen fick smaka en klunk av mina 5 "drinkar"! Avslöjade sedan att jag bara suttit och druckit vatten i 2 timmar. Vad tror ni händer, jo jag är så svag att jag inte kan motstå frestelsen när jag får en öl och en shot. Å så var man igång, drinkar, öl och shots. Tycker ni ska skicka elaka komentarer till mig, skälla lite på mig. Bundis med vakterna blev jag också, fick en egen filt de tyckte att det skulle broderas in mitt namn på den. Ingen annan skulle få använda den, enbart jag. Bara för att jag är så jävla rar och viker min filt varje gång jag kommer in efter rökningen. De ni! hah. Jag gick ut med alla killar så inte konstigt att det blev som det blev. Var ingen fotboll heller, hade missuppfattat något , dum som jag är.

Så nu sitter jag här bakis men dundrande huvudvärk, vafan skulle jag dricka för jag hade sjukt kul innan ändå. Men det är rätt åt mig. Får ta en huvudvärks tablett och göra mig iordning för jobbet, att jag ska jobba är ju pricken över i:t, JAG FÅR SKYLLA MIG SJÄLV!

Kommentarer
Postat av: Martin

Du vet att du brevväxlar med en sjöman nu... Kan det bli mer romantiskt?

Puss på dig med!

2008-04-12 @ 15:57:01
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Martin

Då var det dags igen, fast jag fick jobba över en aning ikväll känns ändå livet bra.

Jag lyssnar obligatoriskt på Jose Gonzáles - Heartbeats. Sedan sussa.

Godnatt på dig gumman!

2008-04-13 @ 03:45:23
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback