jag mår illa

Nu har jag varit hemma i en timme, det är så förbaskat skönt att ligga i sängen. Har jobbat från 8-45 - 18.30, det var rätt jobbigt idag, har inte mått helt okej. Just nu mår jag så jävla illa, vad kan det bero på..hoppas jag inte börjar bli sjuk. Planer för kvällen? har jag några sådana? pratade precis med axel, kanske skulle möta upp han och nå polare. Vi skulle höras lite senare ikväll igen. Just nu ligger jag bara och tänker på ett bad, men jag orkar inte kliva upp ur sängen och transportera min kropp till badrummet. Det skulle vara sjukt jobbigt. Om jag somnar nu kommer jag vakna inatt och undra vart festen är, skulle vara rätt mycket ångest att inte kunna somna om då. gnäll gnäll gnäll, blir lätt så när kroppen inte orkar med längre.

har försökt ladda upp lite bilder från mobilen, Eftersom jag inte har någon kamera just nu. Men det funkare inte och jag orkar inte kriga för skiten. har inget tålamod just nu! ha en go kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback