jobb

Hej bloggen, jag vaknade för 30 min sedan, tror det var becca som fick mig att vakna till på riktigt. Hon ringde och va lite på lyret, nu en onsdag runt kl 13.30. De skulle ha någon redovisning i skolan och gick för att dricka lite bira på grund av nervositet. Fan har jag för umgänge egentligen, haha. Själv så har jag legat och sovit hela dagen, jag laddar ju batteriet tills klockan 16.00 då jag börjar jobba. Har precis fått i mig lite kesella och ett äpple till frukost, så nu är det dags att gå upp och fixa till sig lite. Efter jobbet ska jag möta upp Amanda, sen vid elva tiden kommer Becca, så ikväll får jag sällskap, mysigt! Har brådis nu ska förbi centrum en snabbis, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback