kanske borde andas ut lite..

ÄNTLIGEN hemma efter en jobbdag, min sista inplanerade på dagtid. Jobbade extra för chefens fru eftersom dom har varit på semester i cypern. Lär ju bli att jag får jobba på Cafèt vilken dag som helst snart, är lite nervös för det. Skulle kännas bra att jobba tillsammans med Amanda på torsdag då hon ska dit. Hoppas jag lyckas med att byta bort min ica tid på onsdag, jag vill ju se hammarby matchen och dricka öl. Just nu är jag helt slut, jag och mamma ligger i sängen och vilar oss. Jag försöker samla krafter som förhoppningsvis tar mig iväg till gymmet. Tänkte tanka parlamentet och se det med mamma ikväll, glömde bort tiden igår. Känns som att jag har mycket att göra, fast än jag inte behöver.


  • Gå till centrum
  • Träna
  • Städa
  • Sola
  • Laga mat
  • Tvätta
  • parlamentet
  • Sova...
Får se vad jag prioriterar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback