lön,sol och sällskap = mys.

Klockan är snart 9 och solen skiner på en klarblå himmel, visst kan man tro att det redan är sommar? Tror nästan alla blir lite gladare av vädret. Vaknade vid 8 när Amanda gick till skolan, är rädd för att råka sova bort dagen ifall jag skulle somna om. Jagvar så himla trött igår så jag orkade varken skriva eller se på film. Vi släckte ner och sov istället, lär bli likadant ikväll efter jobbet. Idag är det löning så ska ta en sväng på stan och hämta ut ett paket från posten. Ska väl möta upp Amanda vid 11 tiden, sen blir det lunch med jesper och grabbarna på någon uteservering, fan va mys! Lär bli en lugn helg eftersom jag jobbar både idag och imorgon, vilket är bra ekonomiskt. Det innebär ju att jag inte kan göra av med mina pengar medans jag tjänar pengar. Nu ska ja slappa lite innan det är dags för att gå upp, fixa mig och dra iväg. Ha en skön dag i solen, puss

image127

Kommentarer
Postat av: Martin

Kram påre!

2008-04-26 @ 01:28:23
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback