Mamma flyttar hem

I flera år har jag bott ensam med min bror, det har varit skönt men ändå lite ensam. Har blivit som ett kollektiv, det är här man är liksom. Blir lätt rörigt, och ser ut som ett riktigt umgdomshem. Pratade precis med mamma, IDAG flyttar hon hem igen, varför vet jag inte riktigt. Ska möta upp henne och hjälpa till att ta hem hennes saker. Alltså är det slut på att bo ensam, fan undra hur det kommer kännas. Undra om vi kommer börja bråka nu som vi inte gjort senaste åren. Men ska bli mysigt att få några mor och dotter kvällar framför tv'n. Ha någon att laga mat med och till ibland, lite sällskap om jag vill ha det. Annars är det ju bara för mig att stänga in mig på rummet. Det är med blandade känslor jag ser på att mammsen flyttar hem igen! Får se hur detta blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback