mår illa.

Varje gång jag pratar med mitt ex får jag en konstig känsla av illamående, även om han bara vill väl. Men det ligger för mycket i bagaget, och slutar nästan jämt i onödigt tjaffs. Det går bra nu, jag behöver ingen kontakt då den ger mig en sådan känsla som jag har just nu. Känns som att jag ska spy eller att andningsvägen täppat till lite. Men jag borde vara glad, jag känner ju inte som förut. Inga känslor som påverkar mig och gör mig deprimerad endast illamående. Fast 1-2 gånger i månaden borde jag väl stå ut, det är ju ungefär så ofta han hör av sig. Själv har jag tröttnat totalt och tänker knappt på det längre, förns då det händer. Skulle inte längre överväga beslutet att gå tillbaka, det är så över och jag mår bra. Jag har mitt, han har sitt. Jag har hela tiden tyckt att vi borde ha kontakt eftersom tiden tillsammans betytt så mycket. Men är inte längre säker på det, borde man ha kontakt med sitt/sina ex?

image117

Kommentarer
Postat av: becka

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! det behöver man inte och ska inte!! såvida det inte är en person som absolut bara bara vill än väl och alla jävla känslor är borta och man kan ses som ENBART vänner!

pease motherfucker / becka hahahahahaha

2008-04-23 @ 14:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback