mys :)

Kom hem från jobbet för ett tag sedan, det gick snabbt idag. just nu ligger jag i sängen och äter Parrots fruit mix och ser Americas next topmodel. Köpt inte den här påsen med torkad frukt man måste peta ut det lilla som är gott, inte okej! Becca ska komma hit efter jobbet så ska vi mysa och kolla på film, underbart. Imorgon ska jag till sjukhuset och göra en liten operation, är inte nervös men det kommer, tro mig. Det smyger sig på sakta men säkert. Nu ska jag kolla på först morgonsoffan och sen sverige pussas och kramas, björn gustavsson ska tydligen va med i båda programen, najs. Måste hinna göra en kopp te, köpte nytt vanilj te, det är supergott det rekomenderar jag. puss och kram från mig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback