nu ska det tvättas

image108

Har precis seg börjat dagen med ett samtal med Adam,cigg och en kopp te! Nu är jag lagom vaken iallafall. Ligger just nu i sängen (som vanligt) och väntar på Amanda, hon skulle komma efter sin konsert på älvsjömässan. Var precis nere och kollade tvättstugan den var fullbokad 3 dagar framåt, så det får bli IDAG kl 15.00. Fan det hade jag inte räknat med, jag berättade väl förut om min tvättstugeskräck, att jag varjegång tror att någon ska komma och döda mig. Har för mig att jag skrev om det förut, att jag pratade om det med christoffer vet jag, dagen efter står det en artikel i Metro om att tvättstuge bråken ökar, HJÄLP! Men överleva bör jag ju göra, jag är bara orolig i onödan. Det var någon som berättade om ett tvättstugemord förut och sedan dess har det suttit kvar. Hoppas Amanda är rar och följer med mig, vilken fjant jag är. Jag är nog rädd för ganska mycket ex. Tvättstugan, mörker, höjder, åka bil, småkryp (inte Doris), flyga m.m gäller att övervinna sina rädslor, så nu ska jag samla ihop alla kläder och göra mig redo för tvättis.

Ikväll är det melodifestival i Amandas skola, så vi ska smita in där. Amanda vägrar betala för att kolla, så det blir väl nån bakväg, busigt! Ha en bra dag, puss på er! ( solen skiner idag, yeey! )

Kommentarer
Postat av: Martin

- Jag är din... för alltid.

=)

2008-04-10 @ 13:47:43
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback