party kväll

Har inte skrivit, jobbar hela tiden känns det som. Igår va ja på skiva, vi hade skit skoj. Festade med Amanda ,Becca Jesper, Danne och Klippet vi var på stört party humör, och det blev en del alkohol. Just nu vt jag varken ut eller in hur jag mår... jag är inte bakis men jag är sjukt jävlas bakis, en konstig känsla i kroppen bara. Blandade känslor för massa saker som händer just nu. Känns lite som att jag inte kan kontrolera mina känslor för allt, alltså alla känslor jag har. inte kärlek alltså, utan bara allmänt. Vi blev precis bjudna på en skiva gratis ikväll, vi är väl rätt sugna men måste jobba först. Funderar på att bryta benet på vägen till jobbet eller något. en återställarna nu skulle vara rätt nice faktiskt. Jaja måste fixa mig för jobbet börjar lö 15.00. puss!

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback