regn..

Vilket äckligt väder det har varit idag, och jag har fått gå runt ute i det. Ni som tycker att skadeglädje är den enda sanna glädjen, skratta nu! Hoppas varje morgon på att det ska vara sol så jag kan ta en lång mysig promenad, men INTE. Så vi håller tummarna tillsammans om att det blir en riktig kanon dag imorgon (då jag ska jobba från kl 16.00) så jag får en halv dag, eftersom det aldrig blir så när jag är ledig. Pratade med min chef idag också, fick lite extra tider kommande vecka. Måste då upp vid 7 tiden eftersom jag börjar kl 8.00 de dagarna, kan jag vakna så tidigt? Sjusovaren tessan får ändra på sina vanor, hm. Men den 25e smäller det, jag får min största lön sen jag började? eller så är det bara som jag tror, som vanligt. Vad ska jag lägga pengar på? Eftersom jag ska sluta festa (Trappa ner rejält) så slösas ju inte pengarna på nattlivet. Funderar på en laptop eftersom strömmen e paj på min gamla, tänkte ta en tripp till amsterdam och kolla på den fina kulturen, men ingen verkar ha råd. Borde köpa ett par riktigt bra gymskor (så jag inte kan skylla på att jag är skolös och att det är därför jag inte gymmar), Eller min efterlängtade restylane läppförstoring som går på 3000, hm värt?! Eller kanske bara på shopping? Eller helt enkelt spara, vilket jag är sämst på. Jag hatar och älskar pengar på samma gång.

Återigen går jag på en antibiotikakur, att jag aldrig får bli bra? vad är det med min kropp egentligen? Jag hinner vara frisk i 1 vecka sen får jag ett "återfall". Kanske är det så att min kropp inte orkar med mig längre, nu är det vila och jobba som gäller! Min kropp ska renas från allt dåligt, good luck to me.

Nu ska jag kolla vidare på klass 9A, det enda som är okej på tv ikväll, ellerjust nu iallafall. Ha en mysig kväll så hörs vi imorgon (eller inatt)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback