sjukhus

Godmorgon bloggen, nu är jag färdig och klar för att åka iväg till sjukhuset, läskigt! Måste väl gå om 20 minuter så först te och en cigg på balkongen. Ni måste ju hålla med mig om att vädret är underbart, solen skiner idag igen. Så vad ska man göra senare, ta en långpromenad in till stan och fika kanske? Läste att uteserveringarna höll på att öppna igår, Ser fram emot att sitta i solen och ta en kall öl en sommardag. UNDERBART!

Jag måste erkänna att jag börjar bli rädd, sjukhus har liksom inte riktigt varit min starka sida, det är skräck. Speciellt sprutor, tänk om jag måste ta en sån?!?! Då går jag nog därifrån. När jag var liten sprang jag och gömde mig under hyllor eller liknande för att slippa undan, men dom hittade mig jämt. När jag skulle ta hål i öronen fick pappa ta ett först, samma med blodprov, ni vet det där lilla sticket. Jämt "pappa först" om pappa gjorde vågade jag. Men nu måste jag ju gå iväg själv, jag är ju inget litet barn längre. Nu ska dom skära i mig, skulle vara skönt att hålla mamma i handen, vilken fjant jag är! Ne nu ere dags. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback