skönhetsvård

Gokväll bloggen! Jag har haft en underbar dag, berättade ju att jag tog en riktigt lång promenad med Jossan i solen. Lagade hot currykyckling som jag och mamma åt på balkongen, sen städa och gjorde fint lite, sen en sväng till solariet. Sen hände något konstigt i mitt huvud, jag ville ut och jogga. Så det blev en jogging tur i ca 30-40 min, vad stolt jag blir över mig själv. Sen så gjorde jag ju mamma en tjänst eftersom hon behövde damsugarpåsar, vad brukar man säga? En god gärning om dagen? Efter min joggingtur som nästan tog dö på mig, tog jag ett låååångt bad och gjorde alla tjejsysslor. raka, peela, inpacka, torka, smörja och till slut vårda naglarna, Det blev jag precis klar med! Nu är det bara håret kvar! Vilken kväll! Nu en kopp te som pricken över i:t.

Imorgon ska jag iväg till Ursvik och cykla eller springa, se upp här kommer jag! (måste köra hårt eftersom det ska ölas till matchen) Bajen spelar imorgon, så ännu en bra dag väntar. LIVET ÄR SÅ HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback