softkväll

Åh vilken skön powernap jag fick efter att jag visat tessie runt på jobbet. Det kan vara som skönast att somna några timmar på eftermiddagen, idag var det så iallafall. Vaknade igen runt sju, och fick skynda mig upp för att springa till bussen. Jag skulle iväg och bowla med Thimmy, Marcus och Hanna men först ett par öl, för dom alltså jag drack vatten! Vi hade tid klockan 21.00,  jag trodde att jag sögballe på att bowla, men det gick ju faktiskt bra? till en början ledde jag ju hela skiten, chockerade mig själv gång på gång. Men inte skulle jag få vinna, sen gick det utför..huvudsaken är att jag inte kom sist iallafall, eller gjorde jag? tror det var Marcus. Efter bowlingen gick vi till närmsta krog och de fortsatte dricka, och jag fortsatte umgås. Skönt att göra något annat än att ligga hemma en vardagkväll! Känns lite tomt nu bara, Thimmy och Amanda har sovit här senste 3 dagarna, fast skönt med hela sängen för mig själv! Imorgon missar jag när Amanda ska sjunga eftersom jag jobbar, det är lite tråkigt faktiskt. Men vad ska man göra, jobba bör man! Har försökt hitta någon svensk film att slökolla på tills jag somnar men det verkar ont om dom, fan. Lotta på bråkmakargatan är på gång, hm?! wtf!?

image115
Amanda min ängel

Snart kommer tatueringen..

"En vän är den som lyser upp när hela världen har slocknat"
amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback