städning

Godmorgon, gud vilken jobbig dag det var igår. Gick ju trotts allt upp halv 7 och hann endast hem för att duscha sen iväg igen och kom i säng vid 3 tiden. Jag var sjukt grinig igår anledningen till det var: Uppe tidigt,inga cigg, jobbat 8 timmar, bara ätit en liten tonfisk burk, fryste som fan på matchen, sista straff målet när det var 3 min kvar, dryga kommentarer, och lingon vecka, bra kombination va? Men idag är en ny dag och jag har fått sova ut. Ska sätta igång och stor städa nu tänkte ta det idag eftersom jag jobbar imorgon och på torsdag! Träna hade jag också tänkt hinna göra, skulle kännas bra.

image114

så nu ska det städas, sen ska ja in en sväng till jobbet, sen träna. Have a nice day people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback