träning

Fan nu är jag lite stolt över mig själv! Kom precis hem från gymmet jag har TRÄNAT! Och nu vill jag bara tillbaka imorgon igen. Måste komma igång nu, snart sommar. Tack vare att jag fyndade träningsskor idag så finns det hopp. Ne nu jävlar. Amanda följde med mig till gymmet och solade. Bredvid på rullbandet var en man runt 25-30 med tatueringar över hela kroppen, najs. Jag kunde inte sluta kolla, men inte kan man stå å glo. Hur som helst så gick vi förbi honom i samma ögonblick som han drar upp tröjan för att torka svetten i annsiktet, Mitt på bröstet har han ett hakkors. Inte alls lika sexig längre, man måste ha så sjukt starka och sjuka åsikter om man låter sig tatuera in det på sin kropp. den var inte litet heller, vem ställer upp på att tatuera in det på någons kropp? Det var faktiskt rätt chockerande att se.

Idag har jag och amanda tagit en sväng in till vasaparken och pratat lite med dom på cafèt, jag börjar nog nästa vecka ska bli kul. Amanda jobbar redan imorgon och på sändag, men jag känner att jag har jobbat så mycket senaste tiden och vill ha en ledig söndag. Efter det gick vi runt och kikade lite i stan, men åkte sedan till Solna Centrum. Som sag så fyndade jag ett par träningskor, fan va bra. Vi provade en super söt kjol, som amanda köpte. Den ska inhandlas prick den 25e, välkommen hem till mig! Ikväll ska vi nog ta det lugnt, verkar som att alla ska ut och clubba, inget jag känner för! Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback