Typisk söndag

Vi har legat hemma i sängen som vanligt hela dagen, en riktig bakis söndag, känns som att det alltid regnar på sådana söndagar. Ja, jag var ute igår igen, verkar inte som någon bra ide att sluta dricka om jag ändå bara klarar av att hålla mig på vardagar. 1-2 grr i veckan är väl inte så farligt. Jag jobbade igår ett litet tag, Amanda kom till jobbet och när jag slutat gick vi upp till tommy (som bor i samma hus som jobbet) där började dom dricka öl, blev sedan erbjuden jägermeister sen vare kört. Så vi förade lite där, sen fick vi bilskjuss till solna. Alla killar var nere på Lokalkrogen så vi gick dit igår igen. Fick med mig en snubbe hem, hoppsan så kan det gå. Eller jag fick med mig 3 snubbar hem om man räknar in Thimmy och andreas, hah! Amanda blev så glad imorse och sa att det är så kul med nya annsiktet till han den där nya, Ingen visste vem han var när vi vakna men han stannade kvar och kollade på film med oss alla. Det var trevligt. Jag och andreas gick iväg redan vid 10.30 imorse och han köpte frukost till alla för 300 kr, helt underbart! Nu är det bara jag thimmy och amanda kvar, vi ska iväg och köpa pizza snart, för mig blir det nog sushi..skulle vara sjukt gott. Imorgon jobbar jag så ska försöka sova tidigt om det går, börjar ju redan 8.00! Hoppas ni haft en lika rolig helg som jag, puss!


Thimmys smeknamn har blivit ofentligt...räääkan
image112



Kommentarer
Postat av: Martin

Helg till sjöss ja. Inte mycket skillnad emot en vardag tyvärr... =)

Jag är ute lika länge som jag är hemma. Så den 9-10 maj kommer jag hem igen. Då hemma i ca 6 veckor.

Klockan är sent inatt igen. Lyssnar på min lilla låt och ska snart borsta tänderna.

Shoo!

Puss på dig sötnos.

2008-04-14 @ 03:39:40
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback