utelåst nykterist har fått nytt jobb!

JAG ÄR UTELÅST! faan, borde skaffa en nyckelknippa, det är på tiden. Tur att jag har vänner på samma gata annars hade jag nog hoppat framför första bil eller tåg! Det är sjukt kallt ute, men ska väl inte klaga eftersom solen kikat fram idag. Blev inte gymmet idag heller, va keff jag är. Skulle ha avslutat min långpromenad där, men jag bär någon form av skam, så jag går förbi och hoppas på att dom inte ska se mig.


Nu är det klart, jag har jobb på vasaparkens cafè i sommar, toppen! Var nere på vimmel och pratade med bossen, han förklarade väl mest bara lite och jobbet var redan vårt, så det var bara att sitta å se glad ut, bra va? Just nu är mitt största problem planerna för kvällen, vad ska jag göra om jag ska vara nykter? Lutar åt att jag går ut med alla jävla fyllon för att umgås bara. Dock tycker jag att fulla människor är jobbiga irritations objekt, jag säger inte att jag är bättre om någon annan skulle vara den nyktra i gänget! Antingen blir det att clubba med tjejerna eller kolla fotboll på lokalkrogen med grabbarna. Lutar åt att jag väljer fotboll och killar, där lär det gå att föra ett samtal iallafall (när matchen är slut).


Trodde att detta skulle vara min första lediga helg på en månad, men icke..jag jobbar 2½ ynkliga timmar imorgon. Alltid något, varför inte jobba när jag ändå kommer vara pigg och fräsh.

Ha en kul kväll gott folk :) puss på er!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hey babe, hoppas du haft trevligt ikväll. Ska tänka på dig här ute på havet... mörkt, kallt och ensamt.

=)

Godnatt!

2008-04-12 @ 01:17:19
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback