utvilad

Hah vet ni vad? En halv time efter mitt senaste inlägg så somnade jag. jag skrev ju att jag och mamma bara skulle vila lite. Men när jag väl somnat var det kört, ställde om och om alarmet på nytt i sömnen. Sen var det bara att snooza, så jag vaknade sisådär klockan 20.15 igen. Jag som hade så mycket som jag borde gjort, tyckte jag. Vaknade och tog lite fil och en macka till middag, alldeles för trött för att laga. Jag kom precis hem från affären, så handla och sova är väl det jag gjort fårn min lilla lista. Med mig hem utöver hushållssakerna så blev det en bodyscrub som luktar jordgubb och tre tidningar. SOLO (man fick med en dvd film), Veckorevyn och Sofis mode, så nu har jag att läsa tills ögonen blir trötta. För mina rätt så onödiga köp tar jag i försvar att jag faktiskt blir trött av att läsa, så jag kanske kan somna inte allt för sent inatt. Imogon får jag fortsätta med listan, städdag typ, ni tror äkert jag städar hela tiden men får inte så mycket gjort. Ne nu ska jag ut med lite te till mamma, Hon har ju faktiskt brytit med sin kille så jag ska försöka vara lite plåster på såren. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback