vaken igen!

Tog mig aldrig upp ur sängen för ett bad, jag somnade och vaknade för ett tag sedan. Kära läsare vad var det jag sa? Jag vaknade och började undra vad alla andra gjorde ikväll, inte för att jag skulle orka hitta på något. Skulle nog aldrig få för mig att kliva upp, göra mig iordning och dra in mot stan eller liknande nu. Men är rädd att jag inte kommer kunna somna om och sova tills imorgon, möjligtvis till 3-4 kanske, men sen då? American gigelo började precis på 4an, får ligga och slö kolla lite på den tills jag somnar. Imorgon vill jag shoppa, men får vänta tills på fredag..det börjar närma sig mer och mer, nu är det mindre än en vecka kvar tills löning, det blir nice. Imorgon ska jag ta en storstädning, eftersom det inte blev av sist, kliniskt rent ska det bli! Träna och basta är något jag just nu ser fram emot, hoppas jag känner så imorogn också.

Nu vet jag vad jag kan sysselsätta mig med i 5 minuter iallafall, ska hitta nummer och boka min restylane läppförstoring och skicka min tatuering till mailen för att skriva ut den, ska tatuera mig nästa lördag. Jag vill nununu!
image124


image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback