?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva här då jag inte kan öppna mig till fullo. Jag mår dåligt, självklart mår jag dåligt. I min nya blogg står ord för ord om hur saker och ting känns. får väl fortsätta blogga har om vad jag gör för tråkiga saker om dagarna. Nu ska jag slänga på mig lite kläder och ta mig till sundbyberg ip för att kolla när grabbarna spelar fotboll. matchen börjar dock om 20 minuter och jag ligger fortfarande i sängen med nattkläder. Måste äta först också, matlusten är som bortblåst. hörs sen. puss

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas att du mår bättre snart. Tycker inte de ska vara någon "självklarhet" att man ska må dåligt. Önskar att de löser sig för dig.



Kram!

2008-08-10 @ 21:19:23
URL: http://michaelacarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback