:)

Det var ett tag sedan jag brydde mig om den här sidan, och mindre kommer det bli. Men jag funderar på att snart riva muren kring min nuvarande blogg. Ni fattar säkert att det är något lurt på gång ändå. Och vad det är lär alla få veta förr eller senare. Jag skäms absolut inte, men jag vill inte att folk ska snoka. Känns fel att de som är nyfikna ska klicka sig in och läsa. Kanske gamla bekanta eller vänner till Robban eller bara sånna som vill skriva dumma komentarer till mig. Just nu är jag väl inte tillräckligt stark för att kunna ta dom, men det blir jag snart. Varje dag är ett steg framåt och ett steg närmare det som komma skall. Ni vet säkert redan ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback