Jag är en vinnare!

Gissa om jag är stolt över mig själv, gick över till lina och spelade spel. Först buzz och jag låg sist in i halvtid men tog mig sedan upp till toppen och vann (av 5 pers). Jag anser mig inte som en smart person, så tur hade jag nog. Eftersom det är en frågesport borde man ju vara rätt allmänbildad. Sedan var det dags för Canada (kanske säger helt fel nu) men hur som helst så vann jag rätt överlägset. Måste ju skryta lite om att det var första gången jag spelade också. Eftersom jag bara vann äran så har jag all rätt att vara stolt över mig själv, right?! haha, har haft en trevlig kväll iallafall.

Ångående inlägget om Thimmy en bit ner så är jag rätt säker på att det är han själv som skrivit komentaren. Där ser ni ju beviset på att han bara smörar för att få ligga, puss på dig älskling.

Nu ska jag försöka sova så jag får äta marmeladmackor igen, gottis!


Natti / Theres

Kommentarer
Postat av: Maria

fin blogg

2008-08-05 @ 01:12:12
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback