Jag längtar inte...

Gud jag har sådan ångest, vill bara gå ut och gräva en grop i skogen. begrava mig själv och aldrig visa mig för någon igen. Så känns det just nu för att min morgondag kommer bli katastrof, Jag vill bara skjuta upp allting . Jag orkar inte bråka, har ingen ork eller kraft och vem fan mår bra utav det? Tur att jag har Becca, hon skulle vara beredd på att springa hit när mitt hysteriska paniksamtal kommer. Och ni blogg läsare, vissa av er fattar nog ingenting. Ni lär få veta ni också då jag säkert öser ner bloggen med känslor och vill att ni ska förstå mig på något sätt. Eller så försvinner jag bara några dagar och ingen får veta någonting. Ska iväg till jobbet snart, skönt att tänka på lite annat. Därför ska det nog bli skönt att jobba hela nästa vecka också. Ibland är det bra att inte ha tid för att grubbla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback