pannkaka + sylt + sova

Ledsen för min tråkiga uppdatering av bloggen, men jag känner verkligen inte för att skriva längre än ett fåtal rader. Har ingen ork och vet inte vad jag ska skriva, vad ni vill läsa om. Det händer inte specielt mycket just nu, så min vardag räcker ju inte, den verkar lätt tråkig. Det är väl samma rutiner ungefär varje dag, äta ute och mysa med Robert. Att bara vara hemma och slappa är jävligt skönt just nu, men det verkar bara göra mig ännu segare med tiden. Ska fösöka komma igång och träna armar, ben och rygg nu i veckan, det lär behövas. Måste även boka en tid hos läkaren idag och få kontakt med min chef angående fler jobbtider. Så jag har en del att ta tag i, blir inte att ligga på lat sidan idag. Just nu vill jag bara att Rachael Ray ska börja så det finns något att se på tv. Men klockan är ju bara 6.30 så det bästa vore nog att somna om. Är dock lite sugen på att trycka i mig en pannkaka till innan det, för jag vet hur svårt jag kommer ha att äta under dagen. Känns som att denna blogg kommer explodera med olika känslor inom snar framtid, det kommer nog bli ett jävla liv. OM jag väljer att dela med mig av vad som komma skall. Pannkaka + sylt + sova

Kommentarer
Postat av: Nicole

sov när du kan :) och berätta gärna!

2008-08-04 @ 13:38:29
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback