Pannkaks lunch

Robban somnade nästan direkt igår, och jag hamnade i en het diskution med sara så när jag tittade tillbaka på tv'n var filmen slut. Tur att jag sett den förut. Efter det satte jag på hip hip hora för att ha något att bli trött till. Om man ser bakom all humor så är den hemsk. Sextrakasserier, vänner som sviker och ingen som förstår, snacka om att vara utsatt.

Klockan är 11.00 och jag har redan träffat mamma en stund och handlat hem frukost (?) Blev mest frukt då jag inte alls är sugen på något. Ska försöka fixa iorning lite pannkakor, becca kommer snart och vi skulle käka lunch tillsammans! Robban åkte iväg på något ärende, vet inte riktigt vad. Men när han kommer tillbaka ska vi tre åka till cosmonova eller tekniska museet. Jag har varit sugen på Tom tits ett bra tag, vill röva bort robbans lillasyster dit och göra massor av expriment. Bli barn på nytt, åh vad jag älskar det.

För att skryta lite om hur duktig jag är så har jag fortfarande inte rökt ett enda bloss cigg, va stolt jag är! SLUTA RÖKA; DET LUKTAR SKIT!

Nu ska jag ta tag i pannkakorna, puh va jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback