ändringar i planeringen

Amanda e så jävla lat, hon orkar inte gå till simhallen nu när jag var redo. Hon vill sy om min garderob istället, antar att hon blev inspererad av min tröja. Fan att alla ska ändra på min planering hela tiden, fast hon hade ändå suttit på sidan om och plaskat med fötterna och gjort mig stressad. Så jag kompromissa lite med henne, vi ska STÄDA hela mitt rum, kliniskt rent ska det vara +  hela min garderob! Då slipper hon följa med. Jag kanske ska kräva att hon fixar allt medans jag går och simmar? Hoppas fan inte lina drar sig ur boxningen ikväll som sist, vad har jag för jävla slapptaskar till vänner? Amanda gjorde samma test som jag "så bra är du i sängen" ligg med henne du kommer inte ångra dig!


image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback