ångest = shopping på vivo.

Var precis och solade, skulle bara in på vivo och köpa fetaost efter. Jag vet inte varför jag handlar, men har kommit på att jag ofta gör det för att dämpa ångest. Om jag mår dåligt mår jag genast bättre av att handla något, spelar egentligen ingen roll vad det är. Mår jag bättre av mina två tidningar jag köpte? Jo jag tror att jag gör det iaf. Antar att jag behöver dom eftersom allt är som det är nu. Jag sitter hemma och är jätteorolig över vad som hänt robban i thailand. Jag känner verkligen på mig att något hänt,, annars skulle han vara hemma nu. Han har inte så mycket pengar att hans kulle kunna boka om flyget och betala massor extra. Ringde hans mamma idag hon sa att de bara skulle vara borta lite längre, men jag känner på mig att det inte är sanningen. Eller jag har bevis på att det inte är sanningen. Men vad har egentligen hänt? Jag vill inte spekulera i vad det innebär, men kan inte sluta...

Nu ska jag iallafall ta ett bad, läsa min tidning och äta massor av frukt. Försöka koppla bort tankarna kring att något hemskt skulle hänt robban. Bara han mår bra så kan han gott väl stanna kvar där borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback