äventyra

OJ, jag vaknade nu.. bättre sent än aldrig. Sitter här och äter min dagliga dos av kvarg med funlight saft, typ som yoghurt. Känner mig så sjukt dålig för att jag inte tärnat på 3 dar, så idag blir det gym, batu och solarium. Behöver fräsha till mig lite efter helgen. Och imorgon börjar veckan som vanligt med ett simpass i simhallen, skönt! 

känns som att något galet behöver krydda livet lite, som att bara sticka iväg någonstanns helt impulsivt. Sånt som man bara gör när man är ung och dum, då man inte tänker först. Som när jag och nettan hoppa på ett tåg ner till karlstad. Vi hade ingenaning om vart vi skulle sova vi sa bara "det löser sig", det var inga problem, TRODDE VI. Man kan säga att vi var mer än osmarta, vi betalade inte tågbiljett så polisen kom och hämtade av oss 1 station innan vårat mål. det kanske var lika bra eftersom vi inte hade någonstanns att sova under helgen?! Pappa fick åka 25 mil dit och 25 mil hem, sen var vi iaf i säkerhet igen. (observera att vi var 14 år). Denna gång ska vi ju såklart ha resan och boende betalt. Kanske bara sticka ner till göteborg över en helg, eller varför inte Danmark. Komma bort lite bara.
 

image20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback