bakis morgon



Nu mår jag bättre fick min bakis-dos av fanta och god frukost. Det var riktigt länge sedan jag vaknat och känt som imorse. Så tänkte göra det bästa av den här dagen, Man ska ju försöka göra en god gärning om dagen och nu har jag gjort min! Jag säger bara Billys pepperoni var som att ha vunnit 1 miljon på lotto :)



Fast Doris har inte fått mat än, lovade ju attta hand om henne när hon flyttade in hit och blev min. så måste nog gå och köpa en larv till henne. Det orkar jag inte, hon borde vara död snart. hoppas hon överlever tills imorgon! har försökt mata henne med lite köttfärs men hon vägrar. Då får hon skylla sig själv lite.




FRUUKOST
image38


Ett paket till amanda

image39


Amanda öppnar paket
image40

En glad amanda med sin billys
image41



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback