boxning, och hemma spa.

Boxningen va nog sjukt bra för mig, Fick verkligen slå ut alla negativa tankar. Funderar nu på att köpa hem en boxningssäck och slå på, vet dock inte vart den skulle hänga men det är en annan femma. under uppvärmningen flammsade jag väl lite då jag inte kunde konsentrera mig på både ben och armar samtidigt. Mycket svårt faktiskt, men antar att jag lär mig. Men själva boxningen va svin kul och bra träning. Det var kul att lina följde med mig till gymmet idag, känns som att man peppar upp varandra till att träna hårdare. Linas taktik till att nå min maxpunkt var att säga " tänk på robban, tänk på robban" när jag slog, jävlar var jag ökade takten och tog i. Undra varför, vi är ju vänner. Men antar att det är bra att rensa ut gamla sketna tankar. Känner mig som en ny människa nu efter ett hårt träningspass och ett varmt bad, annsiksmask, bodylotion och manikyr. Det behövde jag har legat irritation i luften nästan hela dagen. Mamma och mormor kommer hit och städar 1 gång i veckan, visst jag är jätte tacksam. det kan bli lite väl mycket tjat ibland, jag har en bror också. Varför alltid detta tjat om att jag ska damsuga,diska, fixa tvättstuga, och idag ta ner julgardinen? Mormor sa att jag kunde ta ner julgardinen, när jag själv höll på att rensa min garderob. Bad henne då be min bror ta ner den eftersom han aldrig hjälper till annars. och får svaret "ja han är nog snällare".. Bad jag dom sätta upp en jävla julgardin? Både jag och min bror har väl haft samma nytta av den? = ingen! ifrågasatte varför jämt jag blir tillsagd och får det mest korkade svaret jag kunde ha väntat mig "DU ÄR TJEJ", jo tack jag vet det men jag föredrar jämställdhet här hemma. Mormor hatar att jag röker, tror hon förtränger att jag ens gör det. Så var bara tvungen att jävlas framför ögonen på henne.


image31


Tror att en parasit är på besök, inte mormor alltså något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback