Doris my friend.

Igår gick faktiskt den mesta tiden till att städa och planeringen blev lite annorlunda. Så ska försöka komma upp ur sängen och kila ner till banken, sen träna och sola. Finns det något skönare i en säng med nya påslakarn? Just den där första natten med dom, det känns så fräsht. Sover alltid extremt bra den natten. Rensade ur min KAOS garderob igår, ibland gick det int ens att komma in. Allt låg huller om buller, en stor jävla röra. Amanda hjälpte mig och vi höll på i timmar känns det som, Hade så sjukt mycket mer än vad jag trodde. Fick slänga en kasse, fast det var mest bara skit. Igår fick jag sån ångest för min brors fågelspindel, den har inte fått mat på jättelänge, den har stått ensam i vardagsrummet, han hade glömt bort att den existerade...så jag tog in den till mig, bytte vatten, ska köpa mat, och döpte den till Doris! Jag hatar spindlar, har alltid haft fobi för sprindlar, Men denna tycker jag synd om. Sen så är den nästan för stor för att vara rädd för. Men kommer jag och Doris någonsin mysa? hm njee...

image32image33image34image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback