ensam i min säng.

Blev ändrade planer för oss. Jossan hann inte följa med på promenad, så Niklas följde med istället. Skönt att gå och prata lite, var bara lite kallt. Vart tog solen vägen, den var ju på besök för några dar sedan. Inte för att det skulle vara sol på kvällen men tycker det har varit rätt disigt ett par dar nu. Så skulle vara underbart att vakna upp till en skinande sol imorgon. Isåfall ska jag gå ut på promenad på direkten, ska gå förbi pressbyrån och gå runt i solen och smutta på mitt kaffe, nu ger jag mig själv falska förhoppningar.

Tror jag blir ensam ikväll, har inte orkat ringa någon av de jag pratat med. Kom ju hem för ca en timme sen från promenaden, så jag kom precis upp från badet. Får se om M kommer förbi och ser en film, kanske hinner somna innan dess. Känns som att det bara är skit på tv, kommer inte heller på något bra att ladda ner. Eller så kanske jag borde skita i att ha något som håller mig vaken, kanske borde släcka ner och somna in till lugn musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback