fettisdagen och alla <3ans dag ångest.

Gud vad omotiverad jag var på gymmet ikväll, orkade verkligen inte. Lite är ju bättre än ingenting iallafall. Gick och la mig i solariumet istället och somnade där, sjukt skönt. Nu börjar jag få en lite brunare hy. Eftersom det är fettisdagen så är det okej att jag inte orkade träna något vidare och köpte massa gottis istället.  Min nya passion är  morötter med dipp, mums!  fast blev lite mer än så.  Imorgon är det en ny dag, nya tag.


När man är singel tror jag att personer lätt kan fastna i huvet, för att man inte får en dos av mys dagligen. Utan att det lätt blir så att man vill ha mer utav just det.  Någon  kan väl vara min alla  hjärtans dag  date iallafall?!  Har fan inte firat själv på 3 år. Det suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback