godmorgon kl 15.20

Uppe me tuppen. Vet inte riktigt när jag somna igår, men var väl hemma runt halv 3. Blir allt mer att vi går innan ställerna stänger. Det var trevligt igår, iof var det bara jag jossan och anthon som gick ut. Fast jag träffade folk där. Tur bara att vi hittade varandra när dom tänkte gå jag hade kilat ut för att röka med två killar som argumenterade imot varandra vem som skulle få gå ut och ta en cigg med mig, hah. Tog med båda två sen visa det sig att dom kom bra överens. Fast som bäst trivdes jag med jossan och anthon. Nu har jag festathela helgen och får ta det lite lugnt framöver. Har redan planerat in nästa lördag med jesper, grymt länge sedan jag träffade honom.



Jag verkligen hatar fyllekäk, det är så sjukt gott med den där äckliga fettiga hamburgaren. Men efter känns det bara vidrigt. Ne inge hamburgare för mig på riktigt länge nu. Fortfarande äcklad.


Nu ska jag städa och tvätta lite, sen gymma och sola! so long fuckers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback