godmorgon, vilken härlig dag!

Igår blev det en väldigt lång promenad och sedan direkt till gymmet för att styrketräna. hann inte basta eftersom jag skulle sola, så det får jag göra idag. Blir så stressigt på onsdagar eftersom jag jobbar, bäst att inte somna om kanske. Solen skiner där ute, det är det första jag kollar när jag vaknar och då blir jag genast mycket piggare. Är våren påväg? för det är vårkänslorna iallafall, fast snön verkar kunna dyka upp lite då och då. Ne måste ju passa på att ta vara på det fina vädret så drar nog ut och värmer upp inför dagens styrketräning.


Igår efter träningen skulle jag iväg och sola, men fick vänta ett tag och kikade förbi hemma hos mammas gubbe. Kom dit lagom till middagen och mamma hade gjort en jättegod brocoli och skinkpaj. Skönt att jag slapp grubbla på middag. Sedan kom becca förbi och vi gick ner och solade, som vanligt. Tänker inte på att det blivit ofta, ser inte lika stort resultat som andra, tyvärr. Sen gick vi bara hem och myste framför en bra film med massa te, som vanligt. Vi såg the brave one, Handlar om en kvinna som vill hämnas på alla onda människor efter sin pojkväns dödsmisshandel. Man kan säga att det slår slint i huvet på henne, hon har inget attt förlora, hon kör bara. Väldigt bra film, nästan som death sentence, fast den var lite grymmare. rekomenderar dom stark! Sen har vi ju det härliga gänget från köping som jag visade för becca. Dom är underbara!



image53image54Betyg 4/5


Likheten mellan filmerna är hämnd efter att ha förlorat någon man älskar.



image52image55Betyg 5/5



Ska ta mig upp ur sängen nu och äta frukost och vitaminer. Ska se till att få en bra start på dagen, jääj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback