godmorgon vilken hemsk dag!

Gick upp för ett tag sedan, blev en del drinkar igår. Vi dukade upp allt jag köpt och tände massor med ljus, kunde faktiskt inte fått dett mysigare med någon annan. Efter ett tag ringde Mattias mig, så han och två kompisar kom förbi här och skålade lite med oss. Som planerat "dränkte vi våra sorger" och hade jävligt kul. Sov bra gjorde man sen också med tanke på alkoholen och att jag sov 2,5 h natten mellan fredag - lördag. Ska väl försöka röra mig hemåt snart, träna lite sen slappa framför tvn. Men något hindrar mig, vaknade och kolla ut ur fönstret. Rätt typiskt att det var jättefint väder igår när jag jobbade hela dagen och super regnigt idag. Det är bara att bita i det sura äpplet och plaska hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback