godmorgon.

Vaknade förvånansvärt tidigt idag, och vet inte om jag ska försöka somna om, har varit vaken 1½ timme nu. Vad ska jag annars göra? lägga mig och läsa lite kanske. Idag har jag inga speciella planer inför dagen förutom träning. Ska väl ner och prova en ny foundation också så blir en promenad förbi centrum. Igår kväll kom jossan hem så hoppas på träning och fika med henne. Ne nu ska jag läsa lite och se om jag somnar om, att sova är ju trots allt jäkligt skönt.


Lägger in en bild på amanda och mr chili. Vi är inte särskilt normala, gick i spö regnet, amanda går 5 meter framför mig och jag hittar en liten ensam chili mitt på gatan och ropar dit henne, hon springer tillbaka och vill vara med på bild med mr chili. freaky? ja lagom...

image36




ZzZzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback