Godmorgon!

Vet inte om jag vaknade av att amanda ringde mig, eller om jag redan var vaken. Det blev sent inatt som vanligt sydde klart min tröja, tror att den blev riktigt fräck. Skulle vara kul om den kommer användas. Ännu roligare skulle det vara om någon frågade vart jag köpt den. Fick en chock nyss, mamma kikade inoch sa godmorgon.. hur ofta händer det!? iof så har hon börjat komma hem på torsdagar nu, ska tydligen fortsätta så. Tycker att det är mysigt när hon är hemma eftrsom vi inte ses så ofta så uppskattar vi varandra mer. Bråkar inte alls som förut, minns inte sist vi skrek på varandra.


Så vad ska jag göra idag?...

  • Te och kesella - frukost en bra start på dagen.
  • Städa i garderoben/rummet
  • Boka in en tvättstugetid
  • Gå till banken
  • Gå till sundbyberg, simma & basta med amanda.
  • boxning eller träning på gymmet (18.15)
  • Mysa med becca
  • Se klart på brokeback mountain
  • Sova tidigt?

upp och hoppa med mig nu! fick dock inte sätta på någon mysik, mamma skulle vila. Blev sugen på att höra Halleluja i just love him so, Blir alltid lika glad och sprallig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback