idioten på guldfynd.

Äntligen har min ring kommit tillbaka från lagning, skulle ta 2 veckor tog snarare 2 månader om inte mer.  Fick den av mitt ex när jag fyllde 18 så den betyder en del för mig. Vet inte om det är bra eller dåligt. Hur som helst så är han på guldfynd en stor idiot. han är så sjukt otrevlig mot alla. När jag kom och lämnade in ringen var det såklart han som tog imot den. Jag frågade honom om jag får en ny eller om dom bara lagar den med lite guld. Jag får ett svar som "m, du får en ny eller så får du någon annan" ifrågasatte då vad han menade med någon annan och han svarade "någon för samma pris" för att laga den med guld skulle dom inte göra, trots att jag hade garanti. Kom iallafall tillbaka och hämtade den idag, det var såklart han som jobbade. behövde som tur var inte välja någon annan ring. men frågade om det var en ny eller samma som jag lämnade in, då säger han att det är samma. Frågade eftersom på min gamla hade jag en ljusblå diamant och inte en vit. Så jag sa att det var därför jag undrade, var inte alls otrevlig tyckte till och med att det var finare med vit. Då svarar han "Det är samma, nice try". Han skulle också ha 200 kr i självrisk För att han hade kryssat i försäkring när jag lämnade den. Garanti är fan garanti. Han blev rätt irriterad och rev försäkrings pappret.

Verkar som om någon inte har fått ligga på länge!



image28

Ett hjärta, som symboliserar det vi hade tillsammans. tack :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback